+31(0) 654 954 191 sales@technilab.nl

Technilab Instruments is meer dan alleen een verkooporganisatie.

 

Alles begint met een goed advies, dan volgt de keuze van de juiste hardware en software.

Na installatie en training houdt het niet op, u verwacht ondersteuning bij applicatie ontwikkeling, gebruikersvragen en natuurlijk bij technische ondersteuning.

Het is voor Technilab vanzelfsprekend dat deze support beschikbaar is, op vrijwel elk moment dat u ons nodig hebt, staan wij voor u klaar.

Onze service is standaard 7 op 7 dagen, 24 uur per dag paraat, om u te helpen.

De ervaring van Technilab gaat van gebruiker tot leverancier.

 

We kunnen u jarenlange ervaring met vrijwel alle NIR platformen bieden. Heeft u vragen, krijgt u niet de gewenste support voor uw NIR applicatie? Technilab kan u helpen: Advies en consultancy voor uw NIR applicatie , ook van andere merken. Multiple NIR platforms combineren, uw leverancier zal u niet helpen, Technilab is onafhankelijk, wij helpen u graag.

Dure accessoires voor uw toestel ? De meeste gangbare accessoires voor uw NIR instrument kunnen wij ook leveren, veelal tegen zeer concurrerende prijzen. Lampen Cups, zelfs service en onderhoud voor uw toestel kunnen we verzorgen.

Onderhoud en preventief onderhoud voor hardware en applicatie, daarvoor kunt u terecht bij B&N ProScan.

Vrijwel alle producten van Technilab kunnen worden beheerd en gecontroleerd via remote services. Hardware diagnose en applicatie en calibratie onderhoud. Efficient in snelheid en kosten.

Hardware onderhoud

Voor uw instrumenten van B&N ProScan bieden we onderhoud aan, per jaarlijks preventief of in uw regie. met een onderhouds overeenkomst bent u zekere van een zorgeloos gebruik van u instrument. Uptime optimaal!!

Software

Geen instrument zonder software. Voor bediening van uw instrument of voor het berekenen van uw ijklijnen.

Met remote verbinding bieden we continuiteit in de werking van uw instrument. Maar ook kunnen we u ontzorgen door de ijklijn ontwikkeling voor u te onderhouden. In overleg halen we de data op en installeren uw nieuwe ijklijnen.

 

Totale ontzorging

Kennis en ervaring, Service en onderhoud, Remote verbinding voor diagnose, onderhoud update en applicatie ondersteuning. Dat alles samen met de flexibele planning van B&N ProScan , Voorraad en samenwerking met de leveranciers, biedt een totale ontzorging van uw applicatie

  • Uptime 99%
  • Software updates 75%
  • Applicatie onderhoud 80%
  • Efficiency 95%
  • Kosten 50%